En dejt med mig själv.

Är helt solo ikväll! Santoz är på semester i Jämtland med svärmor och hennes man, och finaste P är i Byske på en fiskeresa. Så ikväll är det bara jag och tvn. Så himlans konstigt att inte ha någon av mina killar hemma.
Ja, rent ut sagt, tråkigt!

Men imorgon så kommer mitt ena hjärta hem, Santoz.

 

Igår var jag och min vän Jenny på premiären av Robin Hood på Norra Berget. Den var verkligen jätte bra! På kvällen så åt jag, Jenny och Fia god middag här hemma och tog oss ett glas vin innan det bar av ner till staden för trevligheter! Mycket roligt hade vi!


Kommentarer
Postat av: Lina, James o Lucy

Jag var faktiskt helt själv igårkväll och det händer inte för ofta... kändes jättekonstigt. Men nu har jag iaf en fyrbent goding hemma. :)



Tack för jättegulliga kommentaren om Miss Lucy och hennes flytväst... :) Njut ledigheten ...



Många kramar från Örebro

2011-06-05 @ 23:15:38
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Karro

Ja solo känns konstigt... tur att det bara är tillfälligt.

Kram

2011-06-05 @ 23:37:34
URL: http://norrasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0