Tappat min vän.

Jag har tappat bort min vän. Upptäckte det i Onsdags att jag har tappat bort min älskade Nikon! Men käraste ägodel som oftast är med mig och Santoz på våra äventyr! Jag vet inte hur jag har tappat bort den, men jag tror att jag glömde ta med mig den från bilen när vi hade varit ute i skogen... Ja skit samma, borta är den och jag blir så arg när jag tänker på det! Har fasen aldrig tappat bort något, och när jag väl gör det så tappar jag bort systemkameran! Polisanmälan är gjord och ja, jag kommer få ut en ny i försäkrigen, men det är inte min Nikon, våran Nikon, den som vi alltid haft!

Nu är det äntligen Fredag och den ska tillbringas med mina vänner över en tacos middag och Idol!

Välkommen helg!


Kommentarer
Postat av: Lina, James o Billy

Wow vilken snygg blogg du fått... superfin! :)



Önskar er en underbar helg!

Kramar från örebro

2010-10-15 @ 18:20:23
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Malin



Var det dig jag såg idag på parkeringen här uppe? Om det var det ber jag isf tusen gånger om ursäkt om jag "stirrade" men jag tänkte heja men visste inte om det var du. Åsså var jag så SJUKT kissnödig men var tvungen till att gå och fota en ting innan jag gick in haha :P

2010-10-15 @ 23:33:38
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: Mariel

Tråkigt vännen:( Det är alltid störigt att tappa bort saker. Ha en underbar lördag. Puss och kram

2010-10-16 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0