Lite uttråkad student just nu.

Har pluggat mest hela dagen idag. Fast just nu inser jag att jag, som vanligt, borde ha börjat att plugga tidigare ändå! Förstår inte att det tar så lång tid att läsa en bok, men när man sitter och anteckar medans så tar det tid... Men jag kommer att klara detta och denna tenta också, så är det bara! Imorgon ska jag och Martina plugga tillsammans, hela dagen och kvällen!

Varit till min mamma idag och ätit middag, och till efterätt så fick vi såklart semla, gott och välbehövligt var det för att jag ska orka plugga ikväll!


Kommentarer
Postat av: Delia

du är duuuktig!! kram från mej

2010-02-17 @ 07:51:50
Postat av: angelica

TACK Delia! :)

2010-02-17 @ 10:50:04
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Emelie

De är samma lösen och anv som innan

emelie

imanlord



Hoppas allt är bra med er =)

Kram

2010-02-19 @ 14:05:37
URL: http://incorrigible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0