Alla hjärtansdag!

Alla hjärtans dag idag. Jag och älsk ska äta middag med Anna och Pär. Våra killar ska laga god middag till oss och efterätt, hoppas vi på! :) Senare ska vi gå på bio, Snabba Cash. Hoppas att den är bra!!

Har mest jobbat hela helgen. Igår var jag och Santoz ut på en lång härlig promenad i solen, jätte härligt var det! Sen på kvällen så åt jag middag med min Martina och bara umgicks innan det var dags för natt jobbet igen. Men nu är jag ledig tills på Torsdag, skönt!
På Fredag är det dags för tenta, igen, så denna vecka kommer att bestå mestadels av plugg. Men det är intressant så det känns faktiskt bara roligt att sätta sig ned med böckerna. Nu måste jag göra mig lite alla hjärtansdags fin innan dom kommer :)

Glad alla hjärtans dag till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0