Tråkiga söndag

Har mest legat inne, i soffan, idag. Känner mig inte bättre i förkylningen, tvärtom! Nu så rinner det lite i ögonen, nyer hela tiden och så gör huvudet lite smått ont... SUCK! Det är så himla tråkigt att bara ligga inne, speciellt när det är soligt och fint ute som det varit idag. Men det blev en liten liten sväng ute i solen med Santoz idag, vi for till skogen så han fick springa av sig lite och så var jag och köpte massor av apelsiner såklart, vitaminer!

Nu ska jag se på Ensam mamma söker, ta ett glas nypressad apelsinjuice och mysa ner mig i soffan med Santoz.

Kommentarer
Postat av: Jenka

Krya på dig vännen! KRAM

2009-09-13 @ 21:22:54
URL: http://jennason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0