Sjuk!

Vaknade upp sent i dag, eftersom jag jobbat natt, tok snorig och känner mig konstig i kroppen. Jaha, då var det min tur att bli sjuk då, suck! Jag och älsk lyxade till det idag med Thai middag. Ingen utav oss orkade göra någon middag... Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig i soffan med älsk, Ipren, glass och massor av frukt. Imorgon ska jag på kurs med Santoz och middag hos Jocke och mina små barn, och då jäklar ska jag vara frisk!

Har massor i skolan också!
Har inte tid att var sjuk nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Åh vad trist med förkylning! Krya på dig! Glass, vitaminer och sömn gör susen! Kram

2009-09-12 @ 22:28:16
URL: http://aneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0