Min super söndag

Vaknade upp i morse redan vid tio tiden, pigg och fräsch efter gårdagen. Klev upp med älsk och bara var hemma innan vi åkte ut och hämtade Santoz, som jag saknat honom!
Klockan fyra på eftermiddagen gjorde jag mig klar för en tjejkväll med fia och sara. Visste inte vad vi skulle göra, det var en suprise födelsedagspresent. Bowling, middag på restaurang och bio stod på schemat. Så himlans mysigt att göra något tillsammans! TACK tjejer för en mysig eftermiddag och kväll, en super super present!

GOD clubsandwich med tillbehör på Oleary´s.


Nu ska jag slänga mig i soffan och bara mysa, älsk jobbar natt igen! Men nu är santoz hemma igen, så det är ju lika mysigt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0