Måndag igen.

Denna måndag har gått väldans fort! Imorse när jag vaknade, vid ett tiden eftersom jag jobbat natten, så mötte jag upp Julia på skolan och vi pluggade lite. Vi satt inte så länge, men lite fick vi gjort ändå. Imorgon ska vi ses igen, tidigare och längre, för att plugga.

Jocke, Jossan och Delia är här och hälsar på. Vi alla har ätit pannkaka till middag, gott var det! Så nu sitter vi i soffan och bara jäser och är så mätta! Vi ska mysa och se film ikväll. Nu vaknade lilla Delia, så nu blir det bäbis mys innan... :)


Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Men det där såg ju otrevligt ut....... ;P



Du, om du tog några bra-iga bilder i lördags kanske du kan maila några? Skulle va så snällt! :))



KRAMAR

2009-10-19 @ 21:37:34
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag blir tokig på dig och ditt mysande hit o dit. Jag vill oxå mysa men gubbarna har tagit över mitt liv, arrrrgh!!!!!!Sluta mys!!!

2009-10-19 @ 21:46:38
Postat av: Anna, mamma till Elis

Lägg upp lite bilder från i Lördags! :)

2009-10-20 @ 10:51:11
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0