Den första snön!

Idag har den första snön kommit, så mysigt! Jag och santoz var ner till vattnet förut, men gud så det blåste! Hoppas på finare väder i helgen, sol och snö!

Har varit på skolan idag igen med Julia och pluggat. Trött i huvudet är jag på alla dessa olika vetenskapsteorier! Måste sätta mig och plugga nu igen, suck! Hua imorgon är det tenta dags och jag är lite smått nervös över att jag inte kan allt. Meen som sagt, jag ska ju sätta mig ner nu och tok plugga på det sista, i sista minuten såklart...


Kommentarer
Postat av: sara

Nästan lite så där lakom arg på dej igen för du inte pluggat så mycket som du kanske känner att du behöver!!! Men jag tror och hoppas du klarar de ändå. Kram påre och GL

2009-11-05 @ 22:16:56
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0