Avklarat!

Har nyss kommit in med santoz från en lägre promenad. Är ju så himlans blåsigt ute, suck!Idag skrev jag ju tentan, och ja konstigt nog, eftersom jag inte pluggat så mycket som jag borde, så kändes det bra, tror jag har klarat den, men vågar ändå inte hoppas på det, än!

Ska ta och äta middag nu, solo vid middagsbordet igen eftersom älsk jobbar. Sen ska jag fara ut till svärmor och lämna santoz. Han ska vara där i helgen, båda vi jobbar, och mysa och gå på långpromenader. Nej nu middag, jag hungrar ihjäl!


Kommentarer
Postat av: sara

De är bra att de känndes bra iaf ;) jobba lugnt! kram

2009-11-06 @ 22:06:41
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/
Postat av: E

Jag håller tummen för dig, de vet du! Hoppas verkligen du har klarat den =) Jobba lugnt förresten, sjukt länge sedan jag fick jobba nu....:( Kram!

2009-11-07 @ 01:16:22
URL: http://lillapem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0