trött kväll!

har nästan nyss kommit hem från Sara, varit på kalas och ätit god tårta! så nu är man tok mätt och tok trött...
tror jag snart ska gå och lägga mig, eller jag måste ju försöka vara uppe ett litet tag till, det är ju faktiskt fredag!

sitter och myser med santoz i soffan, peter jobbar i helgen igen! lite smått tråkigt att han jobbar men jag har lite inplanerat denna helg, som vanlig, så det kommer nog att gå fort ändå. var med peter och svärmor idag i farmors lägenhet och packade och plockade,
så nu är man ägare till ett plättjärn och en rikigt fin tulpanvas :)

efter det gick vi in på fannys och kollade lite eftersom dom hade utförsäljning. men hittade inget till mig, inte riktigt min smak på kläder, men jag shoppade en jätte fin tunika till min älskade mamma. efter shoppingen åt vi god middag på tandoori, perfekt nu är det äntligen helg middag!

imorgon är det tjejmiddag här hemma med tjejerna med vin och slager. längtar!





mitt favorit kort på santoz älsklingen!
vi längtar till SOMMAREN!

Kommentarer
Postat av: Karro

Å mosters gó fis

2009-03-13 @ 23:10:17
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0