tjejmiddag!

håller på och förbereder våran tjejmiddag. har nyss lagt in kyckligen i marinad och ska till och skära lite grönsaker. lite senare kommmer fia, martina, carro och sara hit. vi ska äta god middag och dricka lite vin, kolla på schlager och umgås. det ska bli jätte mysigt! har då tyvärr inte sett så himla mycket av melodifestivlen i år, men jag hoppas på att Agnes vinner..
det är den låten som jag gillar mest, utav dom jag hört hittills.

nu ska jag snart hoppa in i duschen sen gå ut med en mycket trött santoz innan tjejerna kommer!

Kommentarer
Postat av: Bleng

Va faaaan lasse!!!! Du kommer ju få skörbjugg om du inte byter kost snart=).

2009-03-14 @ 19:17:08
Postat av: angelica

bleng: haha nää. ensidig kost är bra, har jag hört :) puss

2009-03-15 @ 01:59:16
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0