måndag

har varit en bra måndag idag. vaknade upp med älsk och var på ett strålande humör :)
tagit en lång prommis med santoz på morgonen och hämtat ut ett paket på posten, sen var vi till peters farmor och hälsade på. lill farmor, hon är ju bara för söt! och så har jag varit och tränat och lagat god middag till oss, kyckling sallad med eget hemgjort vitlöksbröd.
snodde alex recept från i lördags, så nu kallar jag den för kyckling á la alex. så himla god!
ska kanske ta och bjuda på den på lördag när jag och fia ska ha en mys tjej kväll med slager, vin, mys och färga hennes hår kväll :)
girl´s night home!

Kommentarer
Postat av: fia

Låter som en utmärkt ideé =) Kram

2009-03-10 @ 08:07:26
Postat av: Caroline

Du bjuder väl mig med...? ;)

2009-03-10 @ 09:01:17
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: angelica

fia: jaaa det kanske vi ska göra.. middag! :) hörs sen! puss

2009-03-10 @ 10:40:33
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0