ikea dag

har varit med carro hela dagen idag. först så lunchade vi hemma hos henne, i hennes nya lägenhet. sen så åkte vi ut på ikea och shoppade lite, mest carro men även jag kom hem med lite saker som ljus, glödlampor, nya köks blommor och målar färg. ska ta tag i ett litet målar projekt här hemma. efter shoppingen for vi tillbaka till henne och satte upp lite gardinstänger. det kommer att bli så fint hos henne!

ikväll är jag och santoz solo, peter jobbar, men det gör inget eftersom jag kanske ska ta tag i mitt lilla projekt ikväll, att slipa och måla om en gammal gammal byrå/skänk som peter fått efter sin pappa/farmor. och den kommer att bli jätte fin som vit!



nya blommor i köks fönstret



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för en underbar dag vännen!



Utan din hjälp hade jag aldrig klarat mig...

Du har en enormt stor plats i mitt hjärta!



Puss, puss

2009-04-01 @ 13:34:35
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0