torsdag

har varit ute och flängt mycket idag. varit och handlat mat till santoz med santoz, hämtat min röda fjällräven jacka som varit på lagning och sen lämnat in den till kemtvätt, varit och klippt igenom håret så nu är det frächt igen och så har jag och santoz varit i petersvik och gått i blåsten. jäklar vad det blåser ute, fast inte så konstigt när vi var vid vattnet, men det är inte alls så härligt ute idag. men sol har vi i alla fall, så man får väl vara nöjd ändå. nu ska jag och martina åka ut på birsta och spana lite och bara umgås!
ikväll ska vi till fia och markus som idag flyttat in i deras hus, spännande!




jag och santoz i blåsten

 
      
               killen full av energi!                                                    santoz hittat en stock


Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Han är så fin!! Min gubbe vill att vi skaffar en Rottis om vi någon gång i framtiden skaffar hund. =)

Du är verkligen duktig att ta kort...

2009-03-26 @ 19:12:50
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Fia

Synd att det vart så sent igår =/ vi var helt klar vid elva igår kväll, somnade innan huvet landade på kuden =)Om du hör mig säga att "jag vill flytta" slå mig med någonting hårt! Ska aldrig mer flytta.. hör av mig senare idag Kram

2009-03-27 @ 08:41:13
Postat av: angelica

fia: meen det är så lungt! haha okej ska påminna dej om det och ja, slå till dej lite lätt i huvuvdet :) vi hörs sen! ha en bra dag på jobbet.. kram!

2009-03-27 @ 09:07:39
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Caroline

Synd att det blåste, men jag hoppas ni hade en fin dag ändå! =)



Ses nån dag, skulle behöva shoppa lite nere på stan... kanske luncha lör/sön?



Kram

2009-03-27 @ 09:08:40
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: mariel

Vad mysigt ni har det... saknar snon ibland! men bara ibland:) har rullar allt pa borjar narma sig jobb for oss. Cv n ar klar sa nu ar det bara ut att soke. Ska bli kul faktiskt:) Snart ar man ju hemma igen kanns det som, bara 4 mander kvar nu! Miss U puss

2009-03-28 @ 04:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0