vintriga sol dagar

idag har vi lilla familjen varit ute i snön igen. tok mycket snö har det kommit i helgen, och ingen är mer nöjd än santoz! och jag är såklart nöjd över dessa fina soliga dagar vi har, underbart att vara ute då! hoppas hoppas det blir fint väder till helgen när man är ledig..
då kanske det blir en liten skogsutflykt med fika!




   









nu ska jag göra mig i ordning för middag med min bästa martina. vet inte riktigt vart vi ska gå ut och äta, men jag är så sugen på indisk, så mycket möjligt att det kan bli det!
vilken härlig dag jag har haft!

Kommentarer
Postat av: Karro

Super fina bilder sis... men du... dags för fröken Larsson och ta på sig mössa..

Kram från andra sidan "byn"

2009-02-10 @ 18:40:46
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Martina & Goa

Jättehärliga bilder! Blir så sugen att ta fram overallen och busa runt i snön...

2009-02-10 @ 22:33:08
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0