torsdag kväll

dagarna går så fort! imorgon är det natt jobb igen, hela helgen, suck! har inte alls någon lust att jobba, men måste ju! sen nästa vecka är jag mera ledig och då sla jag ha en "varamedminavänner" vecka. man hinner inte med sig själv eller sina vänner när man jobbar nätter. längtar tills nästa vecka :)

idag har jag haft en bra dag med älsk. varit ute på elextrolux och kollat på nytt kök, ätit lunch, shoppat en tröja och bara haft en alldeles bra torsdag. eller ja, förutom att jag blev ståendes med min bil, som jag några minuter hämtat igen på verkstaden, på 3 filig väg, mitt i vägen, i rusningstrafiken... men allt gick bra och bilen är tillbaka på verkstaden, typiskt! men det är väl något till litet data fel som på alla nya bilar.
för moderna grejjer :)

nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med santoz, peter är hos en kompis, så vi är solo här hemma...
tur att man har två killar som man kan mysa med så man slipper vara själv :)




full fart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Tack själv! =) Ja jag har 2 småttingar.



Vad jobbar du med?



Hoppas du får en mysig kväll i soffan med Santoz! =)

2009-02-05 @ 23:09:29
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Martina & Goa

tack UNDERBARA för träningen ikväll! bäst!

2009-02-06 @ 00:05:24
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/
Postat av: Karro

Hahaha jag har ALLTID två killar och gosa med, för skulle en av dom gå i väg till en kompis... då måste jag har drömt.

Ja hoppas dom får till bilen din..

God Morgon och Kram

2009-02-06 @ 05:54:11
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0