Onsdag.

Har varit på skolan hela dagen idag, haft föreläsningar och en redovisning och det gick bara bra! Har fått tillbaka min förra tenta, och gissa, jag klarade denna också!
Snacka om att man blir glad och stolt över sig själv! :)

Vi har nyss ätit god hemmagjord kyckling sallad. Ska snart ut och gå i kylan med Santoz. När jag for hem idag vid fyra tiden från skolan så var det minus fem grader. Kallt och vintrigt i luften men ingen snö, så jädrans tråkigt! Längtar tills vi ska åka till fjällen i vinter, där är det garanterat snö och vinter!
Nej, nu ska jag ut med Santoz sen duscha, innan jag ska sätta mig och plugga inför nästa tenta, som förövrigt redan är till veckan!, innan programmet Bonde söker fru börjar.
För det kan man ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Sara

duktiga du

2009-12-02 @ 19:41:06
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS! Vad du är duktig! Önskar dig lycka till på den kommande tentan också!

2009-12-02 @ 19:49:46
URL: http://aneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0