tisdag

Redan så har denna dag passerat. Har idag varit ute med santoz på en lång härlig promenad och efter det så fick jag med mig älsk på willys och storhandlade. Åtta ! kassar mat kom vi hem med, så nu är kylen och frysen fullproppad! 
Sitter på jobbet nu och ska jobba min sista natt för denna vecka. Något som är väldans skönt med att jobba nätter, jobba mindre, fast dock mera onormala tider, och mera ledighet. Det gillar jag, speciellt på sommaren!

nää nu ska jag jobba lite, sen se på något dåligt tv program och försöka hålla mig vaken hela natten...

Kommentarer
Postat av: Emma

2009-08-05 @ 00:50:25
Postat av: Emma

Haha! ja ojoj vad blev de där då?!!! Måste bara....va? 8??!!! kassar? oj då måste det vara fullt nu fniss Ja du, jag hade gärna gått på nattschema nu i sommar, hade varit betydligt trevligare och framförallt lugnare (läs: mindre stressigt vaaarje dag) än uppe hos oss. Nåja, snart är mitt schema slut så :P hoppas natten blir bra iaf! Kram

2009-08-05 @ 00:53:04
URL: http://lillapem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0