fishing day!

varit och fiskat idag med älsk, jocke och jossan. det var så himlans mysigt att vara ute, bara vara, skratta, fiska, äta grillad korv, fika... en skön ute dag med andra ord! men tyvärr så fick vi ingen fisk! inte någon utav oss. eller ja, jossan fick några napp, fast dom åt mest bara upp hennes mask som fanns på kroken. där dom andra som fiskade, på andra sidan av sjön, där fick dom fisk, så typiskt! så nästa gång vi ska åka dit så ska vi banne mig stå på andra sidan!

vi kom hem vid nio ikväll och så har jag dammsugit och torkat golven. så nu är jag helt slut! ska ta och lägga mig i ett varmt bad sen fika lite innan laggdags. imorgon ska det bli sol, hoppas jag, och står det bad på schemat!


flugfiskar killarna
 

 

 
 
 
vi!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vart var ni? Verkar vara jävligt dött med fisk överallt nu !!!

2009-08-06 @ 09:04:23
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hahahaha! Du var bara tvungen att lägga in min mumsiga korv va ? ;) Fina fina bilder iaf! Idag blire baaaad.. kram

2009-08-06 @ 10:20:15
Postat av: angelica

jocke: hahah jaa såklart, du var ju så jäkla nöjd med dom FYRA du åt :) tack för ännu en trevlig dag! kram

2009-08-06 @ 17:40:49
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0