våran helg!

sliten och trött är vi idag! har haft en alldeles underbar helg med massor av skratt! och vilket kanon väder vi haft i helgen, strålande sol och plus 17 grader! just nu så sitter jag i soffan med godis skålen och kollar på tv. älsk är på något möte med fiskeklubben, hoppas han kommer hem snart, då ska vi mysa med popcorn och film!
imorgon är det måndag igen och det ska bli fint väder! då blir det långpromenad med santoz och sola lite på balkongen. härligt!



 




jag, peter och lasse redo för GoKart, på Nöjeshallen!

 



bowling!

  

grillat!





träffade min syster ute!


Kommentarer
Postat av: Din syster

Men ta bort... fy så konstig jag ser ut..

Annars var det fina bilder..

PUSS

2009-04-26 @ 21:19:01
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: peter

haha... Jag fick ju verkligen till en hård look! Kul kväll detta iaf.

2009-04-27 @ 00:38:08
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0