onsdag!

har jobbat nätter nu måndag och tisdag därför jag inte bloggat. orkar inte och har liksom ingen lust att blogga då. jag är mest bara trött och gör inget speciellt då... men nu är jag ledig två kvällar innan det blir natt jobb hela helgen igen!
igår så var jag och santoz ute på en lång prommis i det fina vädret och så tränade vi lydnad! vi ska ju tävla snart ! så vi måste kunna alla moment, lite svårt har vi med två moment, men hoppas vi hinner att träna det så det sitter! eller, det ska vi ju göra!

ikväll ska vi till våran jocke och umgås. kanske se en film, hoppas inte bara det blir någon dålig kill film, som det tyvärr ofta blir!
nu ska jag äta tidig middag, korv med bröd blir det bara för mig idag, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0