glass!

jag och santoz är hos jocke och umgås, peter stannade hemma och kollade på fotboll. vi kollar på tv och pratar och äter glass, popcorn och chocklad. sitter och kollar på Mittuniversitetets hemsida och kollar lite på olika kurser. vill börja plugga något, fast vet inte vad. och så är jag inte så sugen på att plugga i tre år eller mera... så jag håller på och kollar in kursutbudet och ser om något intresserar mig...
vill ju liksom ha en bra riktigt jobb nu, och en utbildning!



god glass!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tack för titten gumms! ;)

2009-04-16 @ 17:38:41
Postat av: angelica

jocke: tack själv vännen!

2009-04-16 @ 20:46:25
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0