fixar dagen

idag har jag varit duktig! i morse var jag och tränade med santoz uppe på klubben med sara, jenny och andreas. och det gick bra, känns som om vi, i alla fall idag, kommit en bit längre i lydnaden. snart ska vi tävla igen, spännande! sen har jag bara varit hemma och fixat med papper, ringt lite samtal som jag skjutit upp, sålt peters gammla hallmöbel och så har jag ätit middag, solo middag idag igen eftersom peter jobbar...
solen skiner ikväll så jag och santoz ska ut på en prommis. skulle vilja vara ute länge, men klockan åtta ska jag se programet
Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show,
men vi hinner ju vara ute i nästan en timme ändå...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är bra duktig du Angelica! =)

2009-04-16 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0