eftermiddags vila!

ligger i sängen nu och ska till och vila lite innan jag ska jobba i natt igen. klev upp ganska så tidigt idag, därför jag är trött, och varit ute hos peters farmor med peter och santoz och hälsat på. sen när vi kom hem tog vi en lång prommis ner till stan och gick runt och så tränade vi också... ett moment som går bättre och bättre, oftast!, är apporteringen... är faktiskt lite smått nervös inför tävligen, som inte är än på ett tag, men jag känner att vi kanske har lite lite för lite tid på oss. meen strunt i samma, man måste ju testa och utmana sig själv litegrann! :)
imorgon har vi kurs igen så då blir det till att kliva upp tidigt igen.. men man får väl ta igen det med lite eftermiddags vila, pensionären jag!



mina allra bästa förra sommaren! som jag längtar efter värmen nu...



Kommentarer
Postat av: martina & goa

Hahaa ser att du är å tjatar på syster din om uppdatering. Du har koll på oss, först var det på mig och nu på syster ;0)



Härligt med sommarbilder!

2009-04-19 @ 15:46:57
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/
Postat av: Ylva

Nu har det blivit så här tokigt igen...vi kan inte hålla på så här längre.

Hur jobbar du till vecka kanske måste ta och boka in en dag för en träff :)



Kisskiss Hughug

2009-04-19 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0