pigg och nöjd

tjejfesten igår vad hur rolig som helst!! vin och drinkar och massor av tjejsnack och skratt bestod kvällen av innan vi begav oss till stan. vi hamnade på Aveny och hade mycket skoj!
så idag är man lite seg, men är mest bara trött.
har i alla fall varit ute länge i skogen idag med santoz. blåsigt med väldigt skönt!
så något bra denna dag har man också gjort :)

nu sitter jag och äter en väldigt lyxig (men väldigt gott) söndagssmiddag, nudlar! :) innan jag ska fara på jobbet... i natt måste jag börja med hemtentan. känns lite små drygt, men men...





försöker få med alla :)



den berömda martina posen :)

          

          





idag i skogen...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Var det så där vi såg ut...? Ja, men det kan jag bjuda på!! Det blev många goda drinkar under kvällen, kanske alldeles för många... haha =)

2008-09-29 @ 09:03:23
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Emma

Somnade du ifrån mötet idag? =P



Kramkram!!

2008-09-29 @ 13:09:16
URL: http://ecb.bloggagratis.se
Postat av: martina

ojojoj crazy eye martina var i farten såg jag...! hahaaa!

Rolig kväll, tack för det tjejs!

2008-09-29 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0