fartfyllt

morgonen startade inte så bra för min del, försov mig totalt!
vaknade klockan nio, då vi skulle åka upp till härnösand. slängde på mig kläder, sminkade mig samtidigt som jag gkorde varm chocklad och fösökte packa ihop mina och santoz saker... tok stressigt med det gick :)
klockan tio, som bestämt, var vi på härnösands brukshundklubb.
spåarade och tränade lite lydnad.
santoz imponerade på mig idag. andra spåret vi gick virrade jag bort mig, visste inte alls vilken väg eller vart i skogen jag hade gått ut. så jag litade på santoz och han hittade alla sök "pinnar" i skogen! trodde inte alls han skulle klara av det, men det gjorde han galant :)

hem vid fyra tiden och tok gjorde mig klar för middag ute på alnö med peters mamma och janne. så skoj att ses!
var ju allt för längesedan vi träffade dom! åt hur god mat som helst, mätt och trött åkte jag på jobbet, som jag nu är på...¨
har varit en fartfylld söndag, ute i skogen idag igen :)

nu ska jag kolla runt, se om jag kanske ska nätshoppa lite ;) behöver lite peppning innan plugg i natt :)
kram

i veckan ska vi plocka kantareller, jihhoo! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt gumman, får jag följa med? =)

2008-09-22 @ 09:05:05
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Han är duktig lillskrutten Santoz :)

2008-09-22 @ 10:50:14
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0