tredje såklart!

idag fick vi med oss en till rosett hem, en till rosa CK rosett! :) 
utställningen idag gick också jätte bra!
CK, 2a bästa hanhund och en jätte bra bedömning av den norska dommaren. verkligen super roligt, vi klättrar sakta men säkert mot toppen...
i helgen har jag verkligen blivit taggad till att sätta fart på våran lydnads träning. jag och santoz ska starta i lydnad snart, till våren är det tänkt, eller tidigare om vi känner oss redo.

mys kvällen med martina igår var, ja MYSIG! :) härligt att umgås, vi har liksom inte riktigt haft tiden nu på slutet.
och till helgen ska jag ha en födelsedagsfest här hemma med alla mina underbara tjejer! längtar längtar så mycket!
nu ska vi här hemma äta en mycket sen middag sen blir det film och mys!!




Kommentarer
Postat av: martina

Åååå, jag blir så stolt!! Vad duktig du är, ni är! Skulle viljat vara där... Puss påre stårscha

2008-10-12 @ 23:55:23
Postat av: Lisa S

Hej! Grattis till rosetten! Såg att du läser bet.vet i Härnösand. Blev oxå antagen men började aldrig. Synd nu när jag ser att du går där. Är det kul?

2008-10-13 @ 09:54:28
Postat av: angelica

Martina: tack så mycket vännen!

Lisa: men hej! jasså varför började du inte? mjo ganska så roligt är det väl, fast denna pedagogik kurs är mycket läsa om gamla historiska gubbar och deras tänkande och grundande... inte så himla roligt tycker jag, men ska kämpa på nu och hoppas på att nästa kurs blir roligare!

2008-10-15 @ 22:34:08
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0