happy lördag!

skönt att sova ut idag, men tyvärr så vaknade man upp till ännu en dag med regn och moln...
idag ska jag, peter och fia ut på ikea/birsta och kolla, roligt ska det bli! 
längesedan jag var ute och shoppade något nu ;)

ikväll ska jag på fest hos blengis ( angelica) och hennes sambo. trevligt att träffa mina gamla tjejer, som man tyvärr inte hinner träffa allt för ofta nu, och lite nytt folk. spännande att se deras lägenhet tillsammans....
men frågan är, ska jag festa eller inte?!!

nu kom min finaste ut ur duschen, bäst jag hoppar in jag med så vi blir klara någon gång
ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en fab lördag gumman! Puss och kram

2008-10-04 @ 13:00:34
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart du ska festa! :) Hade jag gjort ifall mina tjejer va hemma men alla är i umeå!

2008-10-04 @ 17:23:40
URL: http://annasara.net
Postat av: Sandra

Klart du ska festa Larsson!! Blir ju inte så ofta nuförtiden, kramis xx

2008-10-04 @ 17:35:04
Postat av: mariel

kul och se dig ikväll larsson, kvällen slutade med att jag spillde rödvin över hela mig och angelicas fina fita stol, fick byta om och sen gick jag hem:) ha det så trevligt i spåret imorn.., Kram

2008-10-05 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0