halloween

varit på birsta idag och spanat runt lite med syster. shoppade ett par mörk blåa mys byxor som jag redan har slitit på mig :) mys fredag här hemma! har tänk massor av ljus och middagen är snart klar. idag blir det potatis, lax, sallad och romsås, mums! sen blir det mys mys och mys. köpte en flaska vin förut, får se om man lyxar till det och tar sig ett litet glas. köpte även med mig lite salta kex och ost, chips och sånt gott :)

imrogon är det kalas här hemma för peter. upp tidigt och hämta smörgåstårtan innan våra familjen kommer vid tolv tiden, kompisarna kommer senare på eftermiddagen...
det ska tydligen bli sol hela helgen! kanske tar en sväng till skogen med santoz, eller ja, såklart jag ska det ;)
underbara helgen är välkommen!

happy halloween!

Kommentarer
Postat av: Karolin, Cino & Alf

Jaha ja då fick man komma tidigare igen då innan festen börjar lixsom.. kul!

Tycker om er ändå.

Puss

2008-10-31 @ 21:46:11
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: mariel

Mys Larsson!!!

2008-10-31 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0