god morgon

jaha så vad ska man göra denna soliga fina torsdag?
besöka ikea? hälsa på någon? träffa upp någon vän för en fika? åka till skogen? vara hemma och ta tag i saker? umgås med sambon, som också är ledig?... 
något som jag verkligen borde (läs måste) ta tag i är ju skolan. har lagt undan böckerna en tid nu, dålig student!, för att jag tycker det är så tråkigt och det är så svårt! har liksom ingen motivation till att ta upp skolböckerna, som för övrigt är tråkiga böcker och inte de mest lättlästa, och sätta mig och läsa! finns ju så mycket annat roligare att göra... funderar varje dag fram och tillbaka om jag valt "rätt" utbildning... ska det inte vara roligt att studera?
ska jag inte bara söka något "vanligt" jobb och sen kanske nöja sig med det?!
måste man plugga för att få ett bra jobb?

jaja nu ska i alla fall börja med att äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte lätt när det är svårt... =) Hoppas att du kommer på vad du ska göra! Kram

2008-10-23 @ 11:35:43
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: vickan

hej! Låter som du kasnke ska byta linje. Låter inge kul när det verkar så där himla tråkigt. Vill du läsa ska du läsa och inte bara ta et jobb för alla andra gör så.. följ ditt hjärta! Hoppas d löser sig. kram vickan

2008-10-23 @ 19:05:44
Postat av: Emelie

Tack =0) Ja de får du ta och göra, du får ta med Santos också så han och Kelly för träffas =0)

2008-10-23 @ 21:03:16
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Mariel

Fortfarande inga kort sen i lördags, du som knäppte så många:) Vill se de där du knäppte med datorn:) Kram

2008-10-23 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0