spontan och sliten

vart ingen lung lördags kväll igår. efter middagen hos peter mamma och janne så åkte jag ner till mariel och anton som hade deras "hej då" fest, tänkte bara hälsa på en sväng och säga hej men det slutade med att jag åkte hem och hoppade i party kläderna, tillbaka till festen och sen var det jag som satt där med ett vin glas i handen :) hade jätte jätte roligt ute. och tack mariel för en lyckad fest!

idag har det varit jätte fint väder, sol och SNÖ! typiskt när man är lite smått bakis, trött och absolut inte orkar vara ute i skogen! varit ute en liten sväng och busat i alla fall... men tror det skulle bli fint väder imorgon också, hoppas hoppas!
nu ska jag ta tag i tvätten sen i fredags sen ska jag bara vara innan vi ska till min mamma på middag.




mariel och anton fick en rese dagbok utav mig

Kommentarer
Postat av: Mariel

Tack själv för en jätte lyckad fest, kul att du gasa hem och bytte om. Å tack snäll för den fina dagboken, den ska fyllas med massa minnen:) Kram Kram

2008-11-16 @ 16:17:38
Postat av: martina

Åååå vilken jättefin bok. DUKTIGA du!! Vill också ut och resa och ha en bok att skriva alla minnen i...

2008-11-17 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0