god morgon med the voice

vaknade innan peter kommit hem. inte för att jag är pigg utan för att mitt larm vägrade stängas av! trodde jag stängt av alarmet och kunde somna om lite, men nej hade tryckt på knappen snooz.
klockan är kvart över åtta nu och jag ska gå ner til tvättis igen snart sen ska jag och sante ut och gå.
inge varmt alls idag, men det ska bli sol i alla fall.

tänkte åka ut till birsta kanske sen, om jag orkar och hinner. ska städa och fixa klart idag här hemma (dumma mig som tar på mig att rensa/städa garderoben). måste vila sen på em också, ska jobba inatt!

poppar the voice nu och försöker att komma i rätt stämning :) och det funkar!
nät shoppade två smycken igår kväll, visar sen!

kram och GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: Monica

Tittar alltid på The Voice på morgonen innan jobbet, dom är skojiga :)

2008-05-21 @ 09:50:05
URL: http://moci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0