för...

För 5 år sedan...
Hade nog precis köpt min första lägenhet.

För 3 år sedan...
Bodde jag i min etta och jobbade.

För 1 år sedan...
Jobbade extra inom vården, dejtade min nuvarande sambo ;)

För 3 månader sedan...
Jobbade :) väntade på att ännu en familjemedlem skulle komma till världen, alf. Väntade på att våren skulle komma...

Igår...
Tog vi en långprommis, städade lite och åt god middag hemma hos martina och wiktorsson

Imorgon...
Sova ut, ta en lång prommis och tvätta. Sen jobba natten

Om ett år...
Förhoppningsvis pluggar, bor kvar med min bästa peter i våran tvåa och älskar livet, lika som nu ;)
- massor av kärlek och att alla mina närmaste mår bra!

jag utmanar carro, anna och jenny.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

den där listan gjorde jag också. om du vill läsa kan du scrolla ner en bit på min blogg.
jag gilalr din design! :)

2008-05-14 @ 23:20:01
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0