dagen

fick besök av nova i morse igen :)
har inte gjort så mycket idag faktiskt. varit ute på promenader, var ut på birsta en sväng, ringt några samtal, åkte och träffade peter och wiktorsson i allsta där dom fiskade... ja inget speciellt alls, men ändå en mysig dag!
hemma nu och ska snart börja med middagen, pytt i panna står det på våran meny idag. och martina och wiktorsson blir våra middags gäster :)

ikväll ska jag bara vara. peter jobbar i natt så jag ska bara ligga i soffan med tända ljus och se på desperate! kanske tar en sväng med damsugaren också, får se :)
imorgon får jag fin besök av Maggan och Therese, Maddes syskon! så skoj och träffas igen, blir långt mellan gångerna. eller ja, jag och maggan ses ju lite då och då på birsta. undra vad man ska bjuda på för något gott? kladdkaka kanske... orkar inte direkt ställa mig och baka, så ja kladdkaka låter bra det!

lägger in bilder senare, måste börja med maten nu!
kram


Kommentarer
Postat av: hannistyle

åh kladdkaka är så gott, och så enkelt

2008-05-06 @ 18:22:09
URL: http://hannistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0