dagen

är på jobbet nu. trött i kroppen efter dagens städning :) men underbart det ska bli o komma hem imorgon, till ett tok fräsch hem!
blev inge birsta idag. hann verkligen inte. höll på och städa non stop fram till 20.00 och då var det dags att åka till jobbet. kommer nog att vara tok trött inatt eftersom jag inte hann att vila något... men det är ju bara en natt så.

ska ta och fortsättta med min göra lista imorgon, om jag inte ska åka och kolla på en bil med min syster i bollnäs...

hörs sen!
kram


Kommentarer
Postat av: Karro, Cino & Alf

Vi skippar Bollnäs i morron och tar det nästa vecka ist. onsdag eller torsdag, om det funkar för dig.
Hoppas natten blir en bra natt..
Puss & Kram

2008-05-21 @ 23:45:52
URL: http://carolliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0