cino och alf

är hos min syster nu och varit ute med mosters älsklingar cino och alf.
vi myser i soffan just nu, alf ligger brevid mig med ansiktet på min axel och cino ligger på andra sidan.
vi har nyss varit ute på en prommis i det härliga vädret. +16 men lite mulet, men det är så skönt när solen tittar fram!

idag vet jag inte vad jag ska göra.. träffa martina på en lång prommis tänkte jag, men tror inte hon är vaken än. pratade med henne igår kväll vid 23 och då var hon hos svärmor och hade tagit sig ett glas vin, och jag tror inte det bara blev ett :) så jag låter henne sova ett tag till!
lust att åka och kolla på balkongmöbler, blommor och sånt. men vet inte om jag får med mig min kära sambo på det :) men ska försöka i alla fall.

nej nu ska jag mysa med bröderna sen åka hem till sante!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0