12 maj

idag har jag mest varit ute...
10.20 besiktade jag mazdan, min gammla bil :) haha det gick väl inte allt för bra. får se hur jag gör med den, laga eller skrota?! ska först ringa bilmekanikern och höra vad allt skulle kosta.
blir det allt för dyrt vet jag inte om det är värt det.

sen blev det ikea. shoppade ett par byxor på h&m och underkläder, turkosa, så fina! köpte blommor och en kruka. träffade syster på peugeot center, hon skulle kolla på någon bil. gick runt där och prov satte :) men hon hittad eingen hon verkligen ville ha. hon är ute efter en nyare begagnad kombi bil.
sen åkte vi till en annan bil handlare och kollade, men inte där heller fanns hennes pärla :)
gick in på ikea och köpte stora kartonger och en ny tvättkorg. nu hemma och vi ska väl ta och göra lite middag. spaghetti och köttfärssås.
tror jag ska ta och plantera blommorna jag köpte först. sen börja med middagen.

ikväll ska jag rensa lite i garderoben och ta ner lite saker till förrådet. och peter ska på fotboll sen kanske fiska :) mer än så händer inte denna måndag för oss.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0