Vilda, det är hennes namn

vi har besök av en liten rottweiler valp på 7 månader. Söt med VILD!
3 minuter efter hon kommit innanför våra dörrar så åker en lampa i golvet
Nu 2 timmar senare är min tangent nummer fyra borta...
Hur ska denna kväll sluta? :)
Hon har fått ett nytt namn i alla fall denna söta lilla troja, vilda heter hon nu :)

visst det är roligt med hundar, men jag tror att jag nöjer mig med att ha en, prinsen santoz :)
har varit sugen på att skaffa en till, men tror vi väntar ett tag :) har ju nova och vilda som vi kan låna om vi vill.

peter har nyss åkt till jobbet och jag vet inte vad vi tre här hemma ska göra...
tvätta fönsterna funderade jag på att göra förut, men orkar nog inte vara så duktig ikväll :)

tv:n står på, popcorn finns i skåpet, loka och vattenmelon i kylen...
så det blir nog en riktig slöar kväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha ja, visst är hon söt de lilla charmtrollet.. men endast när hon sover ;) och när hon är lugn, inte som dockan heller!!! Jag kom fram till de i kväll att de inte är nån idé att gå på krogen alls längre, trodde de va 23 års gränns på oscar på lördagar men icke... så fel man kan ha! Tur att Hanna ska jobba så jag kunde åka med henke som hämta oss =) försöker intalar mej själv att jag inte börjar bli gammal... tror jag ska skaffa mej en "lugna" så de inte alls blir nån krog längre! Puss på

2008-06-29 @ 02:32:01
Postat av: angelica

sara; vad skoj att du kommenterar!

haha jaa hon är ju söt, oftast! :P men det är inte alltid man har tålamod. nää det är inte alls lika skoj som förr, samma varje helg, men att gå ut någon gång då o då är skoj! haha nejje, vi är inte gammla, bara 25år ju! puss god natt

2008-06-29 @ 03:21:41
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0