regnig måndag

måndag igen, en tråkig och dyster måndag.
vaknade ganska tidigt och började med allt plock jag inte avslutat sen igår.
mariel kom på besök en sväng och så åkte vi ut på skopunkten och rusta... skoj!
hittade ett par skor på skopunkten som fick följa med mig hem, men vet inte om jag är helt nöjd med dom. fina är dom men inte så super bekväma. tänkte i alla fall gå lite med dom och se.

är hemma nu igen och ska fortsätta med att plocka och rensa. håller på och fixa lite i hall garderoberna, bort med gamla skor och vinter skor...

ikväll funderar vi på om vi ska ut och äta på restaurang och sen kanske gå på bio.
är så sugen på indisk mat. kanske carro och jocke vill följa med?!

nej nu ska jag fortsätta, ser ut som ett bombnedslag här hemma!
kram

Kommentarer
Postat av: Fia med den lilla Vilda ;)

Hej hej!



Vad duktig du är som städar på, önskar jag vore lika pedantisk. Men det verkar ju smitta av sig ialla fall med fönster putsningen =)Men nu är det jobbiga att jag måste göra om det (vart inte så bra). Man kanske skulle ta fram den där googlingen ;)Gud vad jag längtar till fredag, då blir det party party ialla fall =P

Kram kram och natti natt

2008-06-30 @ 22:09:37
Postat av: angelica

fia: haha jaa googling är fördjävla bra det ibland :) ja jag längtar jag med till fre o lör! FEST :) kram!

2008-07-01 @ 01:52:39
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0