värme!

vilken värme det varit idag! +26 grader :)
men det var ju lite synd att man nästan missade hela soliga dagen. vaknade klockan ett och kände mig helt knäckt, men släpade mig upp. satt på balkongen ett tag, men hua vad varmt det var.
kom på att jag hade tvättis klockan två, kilade ner dit sen åkte jag, peter och jonsson och åt lunch/middag på bite line.
jag åt en super god club sandwich!

vilade när jag kom hem. sen gick vi upp och hälsade på martina, wiktorsson och goa.
så tyvärr så har jag inte varit ute i solen så mycket idag... men det kommer väl fler dagar.

imorgon är det gatufesten för min del, och på lördag! ska bli så roligt med fest och massor av folk, god mat...
hoppas bara på BRA väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0