onsdag

har inte hunnit uppdatera idag på dagen.

tog en prommis med santoz idag till skönsberg och träffade syster. vi skulle shoppa blommor där till mamma som fyller år idag (läs igår) men hittade inget så vi gasade ut till birsta.
hem till mamma och gratta henne en snabbis (blir god middag på lördag) innan jag skulle träffa martina och ida idag på stan för fika.
fikade på barista och pratade och skrattade som vanligt :)

skulle sen lämna in mina skor på lagning, martina skulle på posten, belle visage men allt var stängt!
så vi hamnade på myronas i stället :)
martina är väldigt väldigt duktig på att fynda där, så jag tänkte att jag också skulle ge det en chans, men nej hittade inget! martina fick med sig ett par röda converse skor hem, 100 kr kostade dom och var faktiskt i bra skick!
men jag tror inte att jag är den där duktiga "hittabegagnadeochfinakläder" tjejen :)

har också knäppt kort på min gamla bil också som jag ska sälja. har dragit ut på detta på tok för länge!
så nu ligger bilen ute på blocket.
en till sak att stryka på min att göra lista :)

nu ska jag (om jag orkar) skicka efter lite kort över internet. har massor med fina som jag vill ha på väggen och i mitt nya foto album, svart vita såklart :)
och så tänkte jag överraska peters mamma och janne med fina kort på oss och santoz som hon vill ha.
sen blir det sängen!
tänkte försöka kliva upp i bra tid imorgon...

efter middagen igår blev det såklart fiske, mysigt!!
bilder :



             

            

             



GRATTIS bästa mamma igen! :)
du är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men titta rosa, vad sött :)

Kram till er

2008-07-17 @ 09:58:59
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0