ute dag

varit ute hela dagen idag.
jag, peter, martina och wiktorsson åkte och fiskade i Åstjärn (?) idag, i matfors.
så himla mysigt!

ville ju, som varje dag ligga på stranden och sola, men som vanligt så blev jag besviken på sommar vädret när jag klev upp. visst det var varmt och lite sol, men alldeles för mycket moln på himlen för att jag ska lägga mig på stranden...
så det blev en mysig och rolig fiske dag...



             



peter fick en fin regnbåge

        



peter och jag kämpar för att få igång grillen



          
                                                      gott!



goa gjorde konster som vanligt :)

       




MÅSTE ut och fiska snart igen! så mysigt...  men då ska santoz vara med, han är ju på semester nu :)

imorgon ska vi bosätta oss på alnön så det kommer inte att bli så mycket bloggande. 
jag och peter ska sola och mysa hela dagen, kanske ta en tur till vattnet och kanske cykla till Piren och äta middag och dricka gott, bara vi två ;)
MYS!


kram

Kommentarer
Postat av: MammaNyh

Åh vad det är härligt att se och läsa vad ni har för er.Det är så himla viktigt med bra vänner!!!! Mycket fina foton på din sida! Tacktack för att du delar med dig.

2008-07-26 @ 20:35:12
Postat av: angelica

mammaNyh: ja visst är det! tina är en underbar vän :) hoppas ni har det bra! kommer snart och hälsa på. kram hälsa tommy

2008-07-26 @ 20:46:38
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Pluttan! Hmm, åstjärn ligger i njurunda så de ser ut som de är från ängomstjärn de där... men de spelar ju ingen roll vart ni var bara att ni fick fisk =) Måste ut nått jag oxå, va längesedan nu! Och du... jag har så tråkigt på jobbet så du får se till att uppdatera typ minst 3 gånger per dag så jag har nått att läsa. Hälsa kompisen min om han inte brädar mej igen ;)

2008-07-28 @ 16:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0