några snabba

sitter på jobbet och har lite tråkigt just nu...
- dåligt på tv:n är det, finns bara 1an,2an och 4an här!
- det goda teét är slut
- jobbar med en tråkig vikarie (om man får säga så?!!)
- länge kvar innan jag får krypa ner i sängen med peter
så jag hittade en liten lista...


Har du pojkvän/flickvän? ja
Är du kär? ja
Hur tidigt stiger du upp? runt tio tiden när jag är ledig
Vem/vilka vet mest om dig? mina vänner, peter
Gillar du att slåss? nejje
Vad ska du göra ikväll? jobba och lösa korsord :)
När var du senast full? i lördags
Har du utländska föräldrar? nej
Var har du ont? ingenstans
Är du bra på att måla? nej inte så värst
Vem kramade du senast? peter
Vad längtar du till? våran semester 
Favoritalkohol? vin med bär i eller likör 43
Vad heter dina husdjur? santoz
Har du körkort? ja
Favoritgodis? oj, svårt! men gott och blandat salt, geisha är ju gott
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska
Sparare eller slösare? slösare tror jag :)
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet
Bio eller promenad? beror helt på

Är du kittlig? ja
Rädd för insekter? ja, spindlar, getingar...
Anser du att du är stark? det beror vem man jämför med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0