igår

på torsdag morgon fick vi fin besök av alexandra och lilla felicia. umgicks och hade mys innan vi for ner på barista och lunchade med ylva. jätte god lunch och underbar efterätt! :)
satt där ett bra tag och pratade länge och hade super trevligt!
underbara vänner, som man alltid vet att man har!




        



                


jag, alexandra och felicia for ut till njurunda efter lunchen, till maddes minneslund. så fint och fridfullt!
våran och maddes plats.

kan inte förstå att det var ett år sedan hon lämnade oss!
ett år av sorg och oändlig saknad...
men jag vet att hon är med oss varje dag! men det är inte det jag vill, jag vill ha henne nära mig, här hos mig!
men en dag så kommer vi att ses igen.
du och jag, du och jag.



                  

                    


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för i går vännen! Det var super mysigt:).. Underbara bilder,som alltid!Lycka till med jobb helgen! Hörs till veckan.Puss

2008-07-11 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0