god kväll

snart är denna helg slut.
och jag har bara jobbat och jobbat i helgen.

när jag vaknade idag så stekte solen! :) ringde till martina och vi tog en lång prommis med hundarna. var ute i två timmar. härligt!
hem och gjorde en snabb och lätt middag till mig själv, eftersom peter jobbade.
sen tog jag tag i städningen. poppade musik för fullt och flög runt med dammtrasan :)
pigg och på strålande humör!

sitter på jobbet nu och tänke kolla runt på lite resor. vi funderar ju på att åka utomlands till veckan, om vi hittar någon bra resa! har kollat men tycker det är nästan för dyrt, 5000 kr för en sista minuten...
då kan jag hellre boka och veta vart jag hamnar och till vilken hotell, det kostar ju ungefär lika mycket.
ja vi får se. annars blir det väl kanske en resa i augusti.
men även om vi inte hittar någon resa så ska vi semstra i alla fall, på alnö. peters mamma, janne och santoz ska åka upp till jämtland på tidag i några dagar, så då ska vi bo där, så mysigt!!
jag har till och med blivit blomansvarig :)

imorgon ska det bli ganska bra väder så jag ska inte sova bort hela dagen, utan upp och få lite sol på mig.
och på tisdag ska det (enligt tidningen) bli upp mot 26 grader varmt! vågar man hoppas på att det snart blir SOMMAR!?


ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0