effektiv dag

idag har det varit en skön slapp men effektiv dag.
vaknade ganska tidigt idag och hade ju planerat bad och sol med martina. men när jag gick ut på balkongen möttes jag av mycket moln och blåst. så vi skippade det :)
myste runt här hemma. tvättade två maskiner, städade i vårat köks skåp, damsög...
vi åkte och handlade och åkte ut till alnön där vi skulle äta middag, fläskfilé och chips i ugn. GOTT!!
bjöd med oss martina och wiktorsson också.




lilla Goa roade oss med olika boll trick :)



gott!



martina och wiktorsson



peter (som verkligen inte gillar att vara med på bild) och jag


nu måste jag göra mig klar för nattens jobb. ush vill inte... men men!
imorgon hoppas jag på SOL!!! less på denna "kallaejsommarvärme" dagarna!

ha en bra kväll ni alla!
kram

Kommentarer
Postat av: Sis, Cino & Alf

Vad duktig hon är fina Goa :)

2008-07-23 @ 21:57:13
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0