1 juli

tisdag och gatufesten närmar sig!
idag SKA jag plocka och damsuga. har skjutit på det flera dagar nu!
i eftermiddag ska jag, peter, syster, mamma och stig gå och äta middag i något utav alla tält som är i stan, hoppas det är god mat! sen blir det väl lite shopping också :)

jag och peter var ut och åt igår, indisk mat. underbart gott var det! sen gick vi på bio, såg Indiana Jones.
ganska bra var den, inte lika bra som förr... då var det inte rymdskepp med i filmen!

nej nu ska jag sätta fart så jag blir klar IDAG!






        



bilder sen våran utflykt i söndags med carro, jocke och nova.

Kommentarer
Postat av: AnnaKristina

Tack för tipset. Dina vovvar är också jättefina, har alltid haft stora hundar fast nu bor jag i ett område där husdjur egentligen inte är tillåtna och därför går det smidigare med min lilla plutt...haha

Ha det bra

2008-07-11 @ 23:31:09
URL: http://annakristinaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0