utmanad


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag blev utmanad av samantha på följande:
Berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa.
Så här kommer sju saker om mig:

1. Jag är pedant, en stolt sådan :) ÄLSKAR att ha nystädat, ordning och frächt hemma!
2. När jag är uttråkad eller myser så gillar jag att pilla, små "dra" i mina ögonfransar. när jag var yngre kunde jag till och med råka dra bort några.. knäppt, jag vet!
3. Har (eller är väl lite nu också) varit beroende av Coca Cola. 
4. Jag är en riktig "lapplisa". Skriver upp oftast varje kväll vad jag ska göra dagen därpå, vad som skulle behöva göras senare i veckan och vad jag inte får glömma...
5. Har blivit ganska så duktig på att skjuta upp saker, såna där jobbiga måste fixa saker som att ringa viktiga samtal m.m. Nyårslöfte att kanske bli bättre på det?
6. Är en ganska duktig (mest) kläder shoppare, älskar att handla kläder, ibland för mycket så jag inte hinner använda allt direkt. Mycket kläder som fortfarande har prislappen kvar.. Men dom kan ju vara bra att ha! :)
7. Jag hoppas på att bli miljonär, snart!

Jag utmanar:

min syster

jenny

anna

mariel

carro

alexander

Kommentarer
Postat av: martina

Hahaaa ögonfransarna var KLOCKRENT! riktigt knäppt, faast min peter gör också så... weirdos!

2008-12-12 @ 14:02:32
Postat av: Karro

Ja justja listan här ja.. den kanske man ska börja knåpa ihop... Ja det där med att prislapparna hänger kvar. så sant så sant..

Jag vet vad Santoz ska få i julklapp... :o)

Kram

2008-12-16 @ 09:27:54
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0