flygande jacob

har nyss varit ute och kört bil, herregud vilken skit väder! tok halt och spårigt att köra!
var och lämnade av peter på daltons där han skulle möta upp sina arbetskamrater. dom ska äta julbord på M/S Medvind och sen gå ut med jobbet. så jag håller på och göra lite middag till mig själv, det blir Flygande Jocob till middag, gott gott! jag får passa på och äta det, och vissa andra maträtter, när inte peter är hemma, eftersom han inte alls tycker om den maten.

kollade på lite bilder idag från i sommras, gud vad jag vill ha sommar! det ser så härligt ut att bada, sola, mysa runt, äta goda ute middagar... då var man brun och fräsch!
bästa tiden på hela året är sommaren!



     



      



     





Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va mojsigt med sommar :( längtar, men mest vill jag ha vår, nu..

2008-12-12 @ 18:28:13
URL: http://annasara.net
Postat av: martina

hääääärliga sommar! Fy bubblan vad skönt det var den där veckan med finväder... Blir så glad av alla bilder, tacktacktack!

Å shyrra du som inte la ut mongis bilden på mig ;)

2008-12-12 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0